HTML

BebiBlog

életem pillanatai, abszurd megjegyzések és audiovizuális munkáim vannak ebben a blogban, mert ez egy blog, de ezt már írtam...

Indavideóm

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss cuccok

  • (smalltownboy): picike sünike vagyok :$ (2009.12.27. 14:14) Több mint két hete nem koriztam
  • köpeciBebi: @milada: igazad van, én is jól szórakoztam. Az ismétléseket nem a jelnetekre értetem hanem csak úg... (2009.10.15. 14:48) Galla Miklós-Paprikás rumli....?
  • köpeciBebi: @MajaG: gyökér vagy nem kevesebb (2009.09.28. 13:10) Tudom
  • Csokis: No, azok tényleg akkoriak, és ottaniak. Elég sok kép van róluk a neten fentről, lentről, minden s... (2009.08.24. 16:02) Széna tér
  • köpeciBebi: @MajaG: van avatarom te genny (2009.08.21. 11:25) Ne csinááld!!

2009.08.23. 08:13 köpeciBebi

Inglorious Basterds - (becstelen brigantyk)

(a magyar címe gáz, ezért a zárójel és a kisbetű, mindegy!)

Tarantino filmeket nem sokat láttam. Végig...talán csak a Halálbiztos-at, Ponyvaregényből csak részleteket. De azért volt közöm a rendezési stílusához, csak talán a filmjeihez nem sok. De így is nagyon érdekelt a dolog...főleg hogy két és fél órás, no meg Pitt :).

Már a film elején éreztem Tarantino keze nyomát. A hatásvadászat már a főcímnél beindult amikor a szereplőket írták ki. Meg hát ugye a zene, az sem utolsó, de tökéletes.

Most mondhatnám hogy természetesen fejezetekből áll a film, de csak rémlik hogy a többi filmjei közül pár így épül fel, talán a Kill Bill...De nekem nagyon bejött ez a fejezetes dolog, sőt a komolytalanság is amikor néha "paintesen" kiír dolgokat a képernyőre illetve megállítja a képet és bemutat egy szereplőt. Az a helyzet hogy ezeket pont jó időben csinálta és egyáltalán nem vett vissza a film komolyságából vagy éppen meglepően ért és akkor meg azért nem vett le a filmből!

A cselekmény mondhatni kicsit lapos, de fenn tart a film és végig feszült volt a hangulat. A kihallgatásos jelenetek (főleg az első) hihetetlen feszültséget teremtett. QT jól megcsinálta, a két és fél óra alatt nem volt üresjárat!

A színészek, na hát azok meg első osztályúak...természetesen Pittet emelem ki előszőr, aki tökéletesen elsajátította az akcentust ami illik a korhoz és a posztjához és persze a szájtartás az nagyon komoly. Az SS katona Christoph Waltz is alakít benne rendesen, főleg amikor kihallgatás van, illetve a film végén.

Tarantino zenéi annyira bejöttek hogy nagyon...annyira jó volt mindegyik zene, kivétel nélkül...némelyik valahogy nem illet a korba, de akkor is marhajó volt mindegyik zene. Olyan más volt...talán 1 szimfónikus szám ha volt.

Azt hiszem nézni fogom ezentúl a Tarantino filmeket
 

(*****)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brosky.blog.hu/api/trackback/id/tr561332067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása