HTML

BebiBlog

életem pillanatai, abszurd megjegyzések és audiovizuális munkáim vannak ebben a blogban, mert ez egy blog, de ezt már írtam...

Indavideóm

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss cuccok

  • (smalltownboy): picike sünike vagyok :$ (2009.12.27. 14:14) Több mint két hete nem koriztam
  • köpeciBebi: @milada: igazad van, én is jól szórakoztam. Az ismétléseket nem a jelnetekre értetem hanem csak úg... (2009.10.15. 14:48) Galla Miklós-Paprikás rumli....?
  • köpeciBebi: @MajaG: gyökér vagy nem kevesebb (2009.09.28. 13:10) Tudom
  • Csokis: No, azok tényleg akkoriak, és ottaniak. Elég sok kép van róluk a neten fentről, lentről, minden s... (2009.08.24. 16:02) Széna tér
  • köpeciBebi: @MajaG: van avatarom te genny (2009.08.21. 11:25) Ne csinááld!!

2009.09.28. 13:49 köpeciBebi

REBOOT

Ma voltam megint azon az órán amelyiken járkál az a hülye tanár. Egyre jobban idegesít amúgy, de most nem ez a lényeg.

Nézegettem a diákat és arra gondoltam hogy, ha mindenki elkezdi "bevezetni" a régi divatot -gondolok én itt a hajra(emo), a ruhára(kockás, csíkos, stb.), a zenére(sokan hallgatnak régi zenét, köztük én is...akkor még volt ZENE...illetve az előadók is gyakran térnek vissza a retro-témához és előadásmódokhoz)- akkor miért ne lehetne ez így mással is, nem csak a zenével meg a többivel, hanem például az erkölccsel is. Gondoljunk csak Kossuthra, Széchenyire meg a többi hazafi emberre (persze ők sem voltak tökéletesek, de semmiképp sem annyira elvetemültek mint a mai """politikusok""".

Tehát én itt arra gondolok hogy mivan ha az válna """divatossá""" hogy mindenki becsületes, hazafi és önzetlen, ugyanúgy mint a divattal, a hajviselettel vagy az öltözködéssel történt. Bár gyakorlatilag nem függenek össze, de elméletileg a visszafejlődés kihathatna erre is.

érdekes lenne...

Bár valószínűleg elég nagy feldordulás lenne, sokan elpénztelenednének hiszen mindenki becsületes...

Felfordulás lenne szerintem, talán még anarchizmusba is torkollana.

Marha formális voltam ma!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brosky.blog.hu/api/trackback/id/tr291412739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása