HTML

BebiBlog

életem pillanatai, abszurd megjegyzések és audiovizuális munkáim vannak ebben a blogban, mert ez egy blog, de ezt már írtam...

Indavideóm

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss cuccok

  • (smalltownboy): picike sünike vagyok :$ (2009.12.27. 14:14) Több mint két hete nem koriztam
  • köpeciBebi: @milada: igazad van, én is jól szórakoztam. Az ismétléseket nem a jelnetekre értetem hanem csak úg... (2009.10.15. 14:48) Galla Miklós-Paprikás rumli....?
  • köpeciBebi: @MajaG: gyökér vagy nem kevesebb (2009.09.28. 13:10) Tudom
  • Csokis: No, azok tényleg akkoriak, és ottaniak. Elég sok kép van róluk a neten fentről, lentről, minden s... (2009.08.24. 16:02) Széna tér
  • köpeciBebi: @MajaG: van avatarom te genny (2009.08.21. 11:25) Ne csinááld!!

2009.09.07. 16:11 köpeciBebi

Tanár szféra és a múlt tudománya

Ezt a kedves posztot másodszorra írom hiszen az első elveszett hogy a rák enné ki a tetves g..i k...a anyját a k...a fa..pi..ába bele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szóval, el is kezdem

Ma történt velem egy olyan hogy egy bizonyos órán a tanár elkezdett mászkálni a padok mellett, ahogy odaért hozzám visszafordult. Mondom mi a fasz? Mér mászkál ez itt? Mivan ha éppen én eszek, iszok vagy éppen a pöcsömet szeretném vakarni? Ő majd szépen megnézi? Ez így nem járja. Mindenkinek megvan az intim szférája ahogy nekem is és neki is. Ha csak nem dolgozat van és nem egy puskázás miatti lábkitekerést akar véghezvinni, nekem ne járkáljon ott. Éppen eszek azt belenéz a SZÁJAMBA? Vagy bármi. Szépen maradjon ott a kis helyén és tartsa az óráját, mi meg addig eszünk, iszunk és figyelünk. Nem úgy van hogy vannak a kis gyökér diákok azt én meg tanítok...nekünk is megvannak a jogaink és ne mászkáljon a számba a rohadt életbe...

A másik dolog ami történt velem, az egy filmtörténet órán történt. Ezen az órán igazából a történelemről mesélt a NŐ. És mondott egy olyat (gondolom más állításait tolmácsolta, de akkor is belekötök!) hogy a történelem a múlt tudománya. Ez rendben van. Na most következik a lényeg! Ezután megcáfolta ezt az állítást és azt mondta hogy: már hogy lenne a múlt tudománya? Akkor létezik olyan is hogy a jelen tudománya és az magába foglalja az összes mai tudományt?
Na itt akadtam ki!
TE GYÖKÉR! A kifejezést hogy a múlt tudománya nem kell szószerint érteni. Az meg a másik hogy ebből a kifejezésből nem következik az hogy létezik akkor jelen és jövő tudománya is. Ezt a kifejezést azért találták ki mert a történelem a múltbeli dolgokat tanulmányozza, jegyzi le. Valami "hülye" kitalálta ezt a jelzőt és ilyen "HÜLYE" tanárok meg szépen félreértelmezik (persze most itt nagyzolok hogy hülye tanárok meg minden közbe pedig annyi eszem sincs mint a 12 ezreléküknek se! DE AKKORIS!).
Még ha létezne is olyan hogy jelen tudománya annak millió dologgal kéne foglalkoznia. Ez olyan minthogy ha azt mondanám hogy a Föld (Világ) tudománya...

Na szóval ilyenek is vannak.
Meg olyanok is hogy ezt másodszorra gépelem be és eléggé kiborultam, ordítoztam meg miegymás (a falat is ütöttem).

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brosky.blog.hu/api/trackback/id/tr1001366104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása