HTML

BebiBlog

életem pillanatai, abszurd megjegyzések és audiovizuális munkáim vannak ebben a blogban, mert ez egy blog, de ezt már írtam...

Indavideóm

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss cuccok

  • (smalltownboy): picike sünike vagyok :$ (2009.12.27. 14:14) Több mint két hete nem koriztam
  • köpeciBebi: @milada: igazad van, én is jól szórakoztam. Az ismétléseket nem a jelnetekre értetem hanem csak úg... (2009.10.15. 14:48) Galla Miklós-Paprikás rumli....?
  • köpeciBebi: @MajaG: gyökér vagy nem kevesebb (2009.09.28. 13:10) Tudom
  • Csokis: No, azok tényleg akkoriak, és ottaniak. Elég sok kép van róluk a neten fentről, lentről, minden s... (2009.08.24. 16:02) Széna tér
  • köpeciBebi: @MajaG: van avatarom te genny (2009.08.21. 11:25) Ne csinááld!!

2009.07.24. 13:46 köpeciBebi

White Stripes és It Might Get Loud

A White Stripes nevű együttesnek új dvdje jelenik meg (Under Great White Northern Lights) ami szeptemberben kerül bemutatásra a Torontói Filmfesztiválon. Ez egy dokumentumfilm lesz ami felöleli a kanadai turnét és egyben a 10 évforduló alkalmával megrendezett koncertet is. Én már nem is reménykedek benne hogy hozzánk is eljut... De Jack és Meg White akkor is Isten!

It Might Get Loud (Lehet hogy hangos lesz)...már ettől a címtől is feláll a ..........................................................................................szőr a hátamon. Hát még ha elismétlem magamban százszor hogy ez egy dokumentumfilm ami 3 gitáros legenda beszélgetését mutatja be (Jack White, The Edge és Jimmy Page). Aki nem ismerné akár a The Edge-t vagy akár Jimmy Page-t az hülye! De azért elmondom hogy a The Edge-t így ilyen fomrában én sem ismertem :) Ő amúgy a U2 szólógitárosa, Page pedig a néhai Led Zeppelin gitárosa.

Hát szerintem ezek a filmek nagyot fognak durrani, legalábbis nálam:)....

 

The White Stripes: Under Great White Northern Lights előzetes:

http://www.whitestripes.com/film/film.html

 

It Might Get Loud előzetes:

http://www.itmightgetloudmovie.com/

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brosky.blog.hu/api/trackback/id/tr691265912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása